Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za prowadzenie kancelarii tajnej, a w szczególności ewidencjonowanie, wydawanie, przechowywanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnych. Do jej obowiązków należeć będzie także kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji w szczególności okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów, sposobu oznaczenia klauzulami tajności materiałów wytwarzanych w komendzie oraz ich przechowywania poza kancelarią tajną, a także prowadzenie składnicy akt, a w szczególności przejmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, opracowywanie i zabezpieczenie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej powstałych w toku działania komórek organizacyjnych komendy, brakowanie dokumentacji niearchiwalnej kategorii B i BE zgromadzonej w składnicy akt i udzielanie zgody na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oznaczonej symbolem BC powstałej w toku działania komórek organizacyjnych komendy, prowadzenie obsługi poczty specjalnej, przechowywanie oświadczeń o stanie majątkowym.
Wymagania niezbędne stawiane przed kandydatami to wykształcenie średnie, znajomość przepisów kancelaryjnych, przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych i archiwizacji, a także umiejętność interpretacji przepisów oraz stosowania ich w praktyce, obowiązkowość, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania pod presją czasu, znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, o ochronie danych osobowych oraz archiwum. Ponadto trzeba posiadać obywatelstwo polskie, korzystać z pełni praw publicznych oraz nie być skazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Jako dodatkowe atuty wskazano wykształcenie: wyższe specjalistyczne z zakresu archiwistyki, prawnicze lub administracyjne, oraz doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań.
Pracodawca oferuje ponadto miejsce parkingowe na terenie urzędu, dofinansowanie do wypoczynku dla pracowników
oraz dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników. Jako osoba z niepełnosprawnością można skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - wówczas należy złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Warunki pracy
- praca wykonywana w warunkach biurowych w ośmiogodzinnym systemie pracy, przy oświetleniu dziennym i sztucznym,
- praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
- praca w składnicy akt z materiałami archiwalnymi (możliwy kurz, pleśń, grzyby)
- dźwiganie ciężarów - do 5 kg,
- praca na wysokości od 1m do 3m,
- przed zatrudnieniem niezbędne będzie poddanie się procedurze w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczoną klauzulą "ściśle tajne" zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742)
Aplikować można do 4 maja br., dokumenty należy kierować w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 97369" na adres: Komenda Powiatowa Policji, ul. Wojska Polskiego 74a, 19-200 Grajewo.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?